Aquesta sessió ha
estat dirigida pel grup 2. La seva principal funció era acostar-nos el món de l’aprenentatge
de les llengües a través de l’ús de les noves tecnologies de la informació.
Evidentment, que aquestes tecnologies són en sí una eina per afavorir l’aprenentatge
si estan utilitzades correctament. Alhora, com a mestres també hem d'assumir que hi ha situacions d'aprenentatge que
difícilment sense aquestes eines es podrien dur a terme.
El grup ens proposa
doblar una situació assignada a cada grup de manera aleatòria. Evidentment, que
amb els grups de l’aula és difícil tot plegat perquè saps que tens poc més de
vint minuts per fer la tasca proposada i que no pots aprofundir o seguir
exactament els passos que seguirien els alumnes. Tot i això, el meu grup és
encarregat de doblar una imatge d’un tarotista i com a experiència és molt
divertida. Al treballar amb nens evidentment que aquests temes s’han de
tractar de manera diferent, ja que no acaba sent tant la llengua que utilitzis sinó la manera i el
context on ho fas.
D’aquesta manera,
amb aquesta sessió com ja havia expressat amb anterioritat ens n’adonem i
participem amb les enormes possibilitats que ens presenten aquestes tecnologies
però des del meu punt de vista sempre com a recurs, mai com a finalitat.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada