Avui hem començat la primera presentació dels treballs de grup modulars. El primer grup en exposar el seu treball ha estat el 4, format per l'Andrea Muñoz, la Marta Navarro, la Laura Soto i la Clàudia Zamora. El tema que ens ha presentat ha estat els mòbils a l'aula.
Així doncs, amb el grup de taula hem creat un grup de Whatsapp amb una de les companyes que exposava i hem iniciat aquest joc de pistes després de rebre pel mòbil les primeres instruccions. El joc de pistes ens ha fet moure per tota la facultat, fer càlculs, crear figures i parlar amb un altre grup per obtenir una paraula clau final.
A més a més de treballar aspectes digitals, com era l'ús del mòbil, la gincama girava entorn el contingut matemàtic, realitzant un treball de caire interdisciplinar.
A més a més de treballar aspectes digitals, com era l'ús del mòbil, la gincama girava entorn el contingut matemàtic, realitzant un treball de caire interdisciplinar.
Aquest tipu de joc que ens han creat a classe, jo personalment ja l'havia utilitzat amb els joves als quals els hi faig de monitora a un centre excursionista. Les gincames on es realitza una comunicació mitjançant el mòbil són molt comuns, ja que et permet mantenir fàcilment una comunicació a distància. Tot i això, no sé fins a quin punt és viable realitzar aquesta tipologia d'activitat en una escola de primària, ja que no tots els alumnes tenen mòbil i normalment molts no els acostumen a portar a l'aula. Així doncs, em semblaria una activitat més encarada a secundària, ja que amb ells si que podries treballar un altre ús dels dispositius mòbils.

Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada